2010/11/22

take me to the bird land




Kelly Smithは、ファッションイラストの世界に新 しい息吹を吹き込んだパイオニアだと思う。以前は、ファッションのイラストといったらどうしても漫画ちっくになるか、アーティスティックになりすぎるかの両極端しかなかったから。色もタッチも繊細で、ユーモアもあるし、女の子の心をよくわかっているなと思う。女の子が好きな女の子像をガッチリ掴んでるし、好き嫌いのない絵だ。自分でも買いたいけれど、ジャンクばっかりで溢れてる私の部屋とはマッチしないから、今の部屋では絵がかわいそうかなと思う。

(興味のある方は、こちらで購入できます。)

-------------------------------------------


 Kelly Smith is the pioneer who started to bring the life to the world of fashion illustration. Before her, drawing of fashion is tended to be very cartoony or too artistic. I adore her all drawings. The detailed work, touch of color, she knows what girls want. I am glad to get one some day, but my room is kind of old-junk all over the place, so I guess it will not match my room. Hopefully someday..



(dear Kelly, if this post is suspected to be copyright infringement, please let me know, I really love your work and respect you, so I will delete this post as soon as possible)

2 件のコメント:

  1. hanakoさん!!
    ついてきました〜チロルです笑
    たくさんたくさん、読み応えのある記事で
    興奮気味です!!
    キッズのスタイルもかわいかった〜!!
    これからもお邪魔させていただきま〜す!!

    返信削除
  2. ありがとうございます!!
    新しいところで始めると、今まで積み上げて来たものが一回チャラになってしまうので心配だったのですが、とりあえず更新数でごまかしていこうと思います!(笑)またぜひ見てください、ありがとうございます!

    返信削除